Novovýroba, produkce roku 2016
- Pomocná jednotka Safír 5KG/MI pro helikoptéry typu Mi-8/Mi-17. Zásoba 4 kusy na skladě, připraveny k okamžitému odeslání.
- Pomocná jednotka Safír 5KG/MI pro helikoptéry typu Mi-8/Mi-17. Zásoba 4 kusy na skladě, připraveny pro leasing (dry lease).
Vrtulník Mi-17, v podstatě nákladní vrtulník, nabízející maximální vnitřní užitné zatížení 4 metrické tuny, byl navržen a vyvinut v konstrukční kanceláři Moskevského vrtulníkového závodu M. L. Mila. Konstrukčně je podobný osvědčenému vrtulníku Mi-8, jehož spolehlivost je všeobecně uznávána.
Vrtulník pohání turbohřídelové motory TV3-117, každý z nich při vzletu poskytuje výkon 1 900 shp. Je také vybaven navijákem, který představuje dynamometrický bezpečnostní systém umožňující zatížení závěsného lana 3 metrické tuny. Mi-17 může být dále používán pro přepravu cestujících. Kabina je potom vyhřívána a klimatizována a nabízí kapacitu 24 míst.
Kromě toho existuje i verze letecké záchranné služby, kam lze nainstalovat 12 lehátek pro pacienty společně s nezbytným lékařským vybavením. V neposlední řadě je těsně nad předními dveřmi na gondole namontován elektrický naviják, jenž umožňuje vytáhnutí člověka nebo malého nákladu.
Technické údaje moderního vrtulníku MI-17
Výkon: Specifikace kabiny:
Hmotnosti: | ||
---|---|---|
Maximální vzletová hmotnost | 12,000 kg | 29,765lb |
Maximální vnitřní zatížení | 4,000 kg | 8,820 lb |
Maximální přípustná rychlost | 250 km/h | 135 knots |
Cestovní rychlost | 230 km/h | 124,2 knots |
Dolet s rezervou paliva na 30 minut | 620 km | 334,50 nm |
Praktický dostup | 6,000 m | 19,686 ft |
Visení mimo vliv přízemního efektu | 3,980 m | 13,058 ft |
Délka | 5,34 m | 17,52 ft |
Šířka | 2,34 m | 7,67 ft |
Výška | 1,8 m | 5,9 ft |
Objem | 23 m3 | 812,25 ft3 |
Kapacita | až 36 osob | (podle verze) |
Nabízíme
- logistickou podporu,
- náhradní díly a systémy napájení, technickou pomoc,
- simulátory skutečných misí, zkušebny, diagnostiku,
- draky a motory včetně jejich součástek, opravy a repasování, dodávky technologií,
- výcvik pilotů a pozemního personálu,
- modernizaci systémů vrtulníku, přestavby, pancéřování, přídavné palivové nádrže.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.